aankomst - Reisverslag uit Kochi, India van Jan Eenling - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Kochi, India van Jan Eenling - WaarBenJij.nu

aankomst

Blijf op de hoogte en volg Jan

24 December 2016 | India, Kochi

Na 24 uur reizen kwamen we aan in Cochin.
De reis ging fantastisch! De eerste vlucht vlogen we met de A380 vd Flying Emiraten. Wat een geweldige maatschappij. Met zoveel spellen en films vermaakten de jongens zich prima. Na een snelle overstap moesten we nog 3,5 uur vliegen. Anne en Bas hebben het opstijgen niet eens meegekregen, zij hebben de hele vlucht geslapen . Thomas tussendoor ook.
Op het vliegveld aangekomen werden we opgewacht door onze taxi chauffeur. Erg aardige man. Thomas en Anne sliepen onderweg. Eenmaal aangekomen in ons verblijf zijn we eerst maar s gaan bijslapen.
We zijn net de stad in geweest. Het is hier totaal anders dan Mumbai; rustiger en veel commerciëler.
Door de veranderingen die de banken hebben doorgevoerd is er geen Roepie te krijgen. Iedereen wilt wel wisselen met je, en dan maar afwachten of je het voor de beste koerswissel hebt geregeld... volgens ons wel.

Maar wat doen die blagen van ons het toch goed. Ze gaan gewoon mee de flow: Thomas en Bas vinden het erg leuk om Engels te praten. Anne is wel een bijzondere attractie. Al met al blijven we natuurlijk een bijzonder gezin; niemand kan het plaatsen. In de stad en onderweg genieten de kinderen van wat ze zien. Ze klagen niet over de herrie, geuren of alle starende mensen.
Ze lopen hier net rond zoals we in Italie altijd wandelen.
De kerst wordt hier uitgebreid gevierd, maar omdat het zo warm is kunnen wij er ons niks bij voorstellen.

Nu even een spelletje. Daarna gaan we eten, en op tijd naar bed.
Morgen verder de stad bekijken.

Fijne kerstdagen!
Liefs van ons allemaal

• 24 December 2016 - 14:34

Emiel & Anita:

Wat super om mee te kunnen lezen tijdens jullie fantastische reis.
    Toppers zijn die kids van jullie! Dit is een flinke cultuurshock en toch laten ze alles op zich afkomen, geweldig! Vreemde gewaarwording om kerst te vieren in je korte broek :)
    We kijken alweer uit naar jullie volgende verslag. Heel veel plezier!

Lieve groetjes uit de Gertrudisstraat!

• 24 December 2016 - 15:01

Marieke:

Wat leuk om te kunnen lezen hoe het gaat!
    Fijn dat de kinderen zo flexibel zijn en alles oké vinden.
    Tot gauw!

• 24 December 2016 - 15:07

Mem & Sietse:

Lieve Jan & Suzanne en kinderen,

We zijn heel blij dat jullie goed zijn aangekomen en dat de reis voorspoedig is verlopen.
    Fijn dat jullie het allemaal zo goed naar de zin hebben. Het is wel heel bijzonder dat jullie de kerst in India ( in de warmte) vieren. Geniet met volle teugen, heel veel plezier!
    Tot horens, veel liefs Mem & Sietse

• 24 December 2016 - 16:47

Diana:

He family,
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, nu begint de reis dan echt!
    Onwijs veel fun en prachtige momenten.
    Top dat jullie "blagen"

• 25 December 2016 - 09:56

Wouter En Anita:

Wat leuk deze reisblog! Goed om te horen dat de reis goed ging en dat jullie volgens mij al redelijk geacclimatiseerd zijn! Geniet van de kerstdagen, lekker hoor met die temperatuur! Hier moet de zuidwester op

• 25 December 2016 - 13:21

Maten & Tiny:

Lieve Jan & Suzanne en kids, Fijn iets van jullie te horen uit dat verre land en dat jullie een goede reis hebben gehad. Geniet met volle teugen en fijne kerstdagen toegewenst. Liefs Marten & Tiny.